sunnuntai 30. toukokuuta 2010

Sunnuntai

Tänään minulla oli koirien treenit, harjoittelimme tottelevaisuus liikkeitä. Seuramme kentällä oli koiratapahtuma joten pidimme treenit erään kaupan parkkipaikalla. Kuulun koiraseuraan mutta käyn todella harvoin heidän koulutuksissaan, olen reilut pari vuotta treenannut koiria muiden koiraharrastajien kanssa, säännöllisen epäsäännöllisesti :D Yritämme sopia treenejä mahdollisimman usein mutta välillä on välissä pitempiä välejä jos ihmisillä on paljon kiireitä.
Laitan tähän kuvan toisesta koirastamme Rockysta.



Meillä oli tänään asunnon näyttö, näyttö oli mennyt mukavasti, eräs nainen oli ollut todella kiinnostunut asunnostamme ja sanoi menevänsä pankkiin neuvottelemaan lainan. Minua jännittää kamalasti, saammeko me oikeasti meidän unelmatalon?

Näytön ajaksi menimme leikkipuistoon touhuamaan, sinne oli tullut täysi kesä.



Koivuissa oli jo isot lehdet



ja voikukatkin rehottivat.



Pikkuneitimme nautti täysin puistossa olemisesta, hiekkalaatikolla tehtiin kakku ja keinuttiin.. PALJON!




2 kommenttia:

aNNa kirjoitti...

Moi! Kiva kun vinkkasit päikyssä sun uudesta blogista ;) Piti tulla heti kurkkimaan. Oon kans miettiny blogia, tai se onkin jo mutta ilman tekstiä :D Ei vaan saa aloitettua =P

Tä peukuttaa niin täysiä että saisitte nykyisen asuntonne myytyä. Ihania kuvia teiltä <3

AnnaO kirjoitti...

Kiva kun tulit kurkkaamaan :)
Aloita vaan blogi!

Mä kirjoitan toista blogia meidän koirien touhuista (päivittäminen tosin on mitä on..) ja mua hirvittää että ne jutut leviää tännekin, yritän pitää tämän suht koirattomana, muuten jutut onkin vähän mitä milloinkin päässä liikkuu :D

Kiitos, peukkuja tarvitaan. Tiistaina selviää tuleeko tarjous, välittäjän kanssa puhuttiin jo alustavasti hinnasta ja siitä ei pitäisi tulla riitaa, yöunet on niin menetetty siihen asti.