keskiviikko 9. kesäkuuta 2010

100 asiaa minustakin ;)

1. Olen 27-vuotias.
2. Tunnen olevani vasta 22-vuotias :D
3. Pidän eläimistä.
4. Koirat ja hevoset ovat lähellä sydäntäni.
5. Olen ratsastanut useamman vuoden..
6. mutta nyt on ollut pari vuotta taukoa..
7. ikävä talleille on kova.
8. Olen aikamoinen pälpättäjä :D
9. Mieheni välillä ihan tuskastuu kanssani kun puhun niin paljon.
10.Minua jännittää tuleva muutto.
11.Minusta on kiva muuttaa,
12.kavereita tulee iso ikävä,
13.mutta onneksi ei ole kauhean pitkä matka tapaamaan heitä.
14.Minun pitäisi viikonloppuna aloittaa pakkaamista vähän,
15.ajattelin että jos pikku hiljaa pakkaan pois sellaiset tavarat joita ei juuri käytetä.
16.Niitä on aika paljon.. :D
17.Minua hirvittää että säilyykö mummoltani peritty ihana astiasto ehjänä muutossa.
18.Taidan laittaa extra kerroksen sanomalehteä ympärille.
19.Minun pitäisi käydä kaikki vaatteeni läpi,
20.vien pienet vaatteet kierrätyskeskukseen
21.ja osan vaatteista UFFin laatikkoon.
22.Lapsien tavaroitakin pitää katsoa
23.jospa sielläkin olisi jotain kierrätyskeskukseen menevää.
24.Meillä on kaksi koiraa, chihuahua ja dobermann.
25.Ostin chihuahuan n. 6-vuotta sitten.
26.Dobermannin ostimme mieheni kanssa n. 4-vuotta sitten vappuna.
27.En enää osaa kuvitella elämää ilman koiraa.
28.Kävin tänään katsomassa ystävälläni hänen koiransa pentuja, ne olivat tosi suloisia.
29.Eilen olin treenikaverini tukena kun hän osallistui BH-kokeeseen koiransa kanssa.
30.Kotimatkalla pysähdyimme hakemaan toisen autohäkin hänelle ja minä sain raparperia emännältä.
31.Leivoin niistä illalla piirakan.
32.Opiskelen levyseppähitsaajaksi,
33.jäin äitiyslomalle kesken opiskelun,
34.jatkan opiskelua syksyllä.
35.Toivottavasti löydän töitä pian sen jälkeen kun olen saanut luokat hitsattua :)
36.Minulla on yksi sisko ja yksi veli,
37.menen huomenna siskoni kanssa katsomaan sinkkuelämää 2 elokuvan.
38.Pidin ykkösosasta paljon ja ostin sen vielä dvd:näkin.
39.Itkin elokuvateatterissa kun Carrie ja Kiho erosivat,
40.siihen saattoi vaikuttaa myös hormoonini, olin silloin raskaana.
41.Syön karkkia joka viikko,
42.vähintään kerran viikossa minun on saatava karkkia.
43.Viimeksi eilen söin niin paljon karkkia että minua rupesi oksettamaan.
44.Lopetin tupakanpolton vähän ennen vuoden vaihdetta,
45.olen aika ylpeä siitä.
46.Jouduin lopettamaan vähäksi aikaa kahvinkin juomisen,
47.koska minua pelotti että tupakan tuska kasvaa sen myötä.
48.Söin nikotiinipurkkaa ja tavallista purkkaa silloin paljon.
49.Erosimme Veeran isän kanssa Veeran ollessa 3-vuotias,
50.asuimme avoliitossa.
51.En pidä epäjärjestystä.
52.Minulla on joku pakkomielle pestä käsiäni miljoona kertaa päivässä.
53.Ollessani ravitallilla töissä jouduin hieman joustamaan siitä.
54.Kun pääsin tallilta kotiin suorastaan jynssäsin käsiäni :D
55.En voi pakkomielteelleni mitään.
56.Tämän takia käteni ovat yleensä aina kuivat,
57.välillä ne näyttävät vanhan mummon käsiltä,
58.minun pitäisi muistaa rasvata niitä useammin.
59.Olen ommellut koirillemme takkeja
60.ja pantoja.
61.Toiselle koiristamme olen ommellut teletappi-pannan, se on hyvin söpö.
62.Ompelukoneeni on varmaankin vuodelta -70
63.se toimii hyvin mutta pitää kovaa ääntä :D
64.Ostin aikoinaan koneen kierrätyskeskuksesta.
65.Minulla alkaa jutut loppumaan..
66.Olen horoskoopiltani jousimies.
67.Minulla on ainakin 5 horoskooppikirjaa.
68.En lue viikko horoskooppia,
69.mutta vuosihoroskooppi on pakko aina lukea :)
70.Olen hieman taikauskoinen.
71.Minulla on omantunnon tuskia koska en ole tällä viikolla päässyt kentälle koirien kanssa.
72.Toivottavasti loppuviikosta kerkiäisin,
73.haluaisin saada toiselle koiralle tänä kesänä koulutustunnuksen BH
74.ja se ei tule ilman reenaamista.
75.Minun pitäisi saada varattua koepaikka
76.mutta minua jännittää koe niin paljon..
77.että en saa paikkaa varattua.
78.Haluaisin että hiukseni olisivat ihan piikkisuorat,
79.nyt niissä on luonnokiharoita tai paremminkin laineita.
80.Suoristan tukkani jos olen menossa juhliin.
81.Arkena minun hiukseni ovat melkeinpä aina kiinni,
82.minusta tuntuu että muuten hiukseni ovat tiellä..
83.tai tippuvat ruokaan.
84.Pelkään hammaslääkäreitä.
85.Viimeksi kun kävin hammaslääkärissä lääkärinä olikin tyttäreni luokkakaverin äiti,
86.hän hoiti hampaani niin hienosti ja kivuttomasti että pelko hälveni.
87.Epäilen silti että eri hammaslääkäri palauttaa hammaslääkäri pelkoni.
88.Minua ahdistaa jo pelkkä hammashoitajalla käynti,
89.minulla on parin viikon päästä aika hammaskiven poistoon
90. ja jo nyt minua pelottaa ja ahdistaa.
91.Hei viimeisiä viedään!! :D
92.Minua kutittaa joka paikkaa..
93.eilen varmasti tuhat hyttystä ja mäkäräistä oli kimpussani.
94.Olen yliherkkä ötököille ja ampiaisille,
95.sen takia pelkään ampiaisia kovasti.
96.Pidän valokuvaamisesta,
97.toivoisin olevani parempi kuvaaja kun nyt,
98.ehkä minun on ostettava joku valokuvauskirja ja uusi kamera, nyt kuvaan isäpuoleni kameralla :)
99.Kävin eilen kierrätyskeskuksessa etsimässä löytöjä..
100.löysin sieltä tämän;



Ei kommentteja: