maanantai 29. heinäkuuta 2013

Haaste



Heippa pitkästä aikaa! :)
Sain jokin aika sitten haasteen Kultakutrilta.

Tämän tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä jolla on alle 200 lukijaa.

Haasteen säännöt:
  1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut. 
6. Ei takaisin haastamista.
 
11 asiaa minusta:
1. Minulla on salaisuus jota en ole vielä kertonut täällä blogissa ;)
2. Olen melko itsekäs ihminen.
3. En pidä imuroimisesta, tulen siitä pahantuuliseksi.
4. Vaikka en pidä imuroimisesta en silti siedä epäjärjestystä. Aamulla on paljon mukavempi herätä kun koti on siistinä ja järjestyksessä.
5. En vieläkään tiedä mikä haluaisin olla "aikuisena".
6. Minua ahdistaa kun en ole päässyt pitkään aikaan salille treenaamaan, kroppa on löysistynyt :(
7. Olen sokerikoukussa, en usko että pääsen siitä koskaan kokonaan irti.
8. Koukutuin sokeriin kun lopetin aikoinaan tupakanpolton.
9. Haluaisin opiskella lisää englannin kieltä, minua ärsyttää että en osaa puhua hyvin englantia.
10. Odotan jo joulua.
11. Tunnen huonoa omatuntoa siitä etten ole jaksanut päivittää blogia aktiivisemmin. 
 
Vastaukset kysymyksiin:
 
1.Paras asia kotonasi?
-Ihana oma rauha, maaseudulla asumisen paras puoli. 
 
2. Oletko joskus ostanut jotain, mikä on myöhemmin kaduttanut?
-Olen mutta en mitään isompaa, isommissa ostoksissa yleensä harkitsen ostopäätöstä niin kauan että olen päätöksestä täysin varma.
 
3. Jos vaihtaisit alaa, mitä haluaisit tehdä?
-Jotain missä saisin olla ihmisten parissa ja tehdä töitä omaan tahtiin itsenäisesti.

4. Kahvi vai tee?
-Kahvi.

5. Ilta vai aamu?
-Ilta.

6. Millainen on unelmiesi päivä?
-Kiireetön päivä oman perheen ja ystävien parissa.

7. Oletko tarkka vai ihan huppaluura?
-Joissakin asioissa olen tosi tarkka ja taas joissakin suuripiirteinen..

8. Lempituoksu?
-Tommy girl toimii aina.
 
9. Uusi vai vanha huonekalu
-Vanha.
 
10. Paras arjen pelastaja?
-Fazerin sininen ;)
 
11. Mitä aiot tehdä seuraavaksi?
-Hmm.. Vilkaista facebookin ja mennä sen jälkeen nukkumaan.
 
En haasta ketään joten en keksi uusia kysymyksiäkään, 
haasteen saa poimia tästä mukaansa :)
 
Laitan tähän loppuun vielä kuvan minusta ja Kia koirastani..
 
 
 
Mukavaa viikon jatkoa teille!! 


Ei kommentteja: