lauantai 8. marraskuuta 2014

Suru



                              Suuri suru on tullut Annalaan, yksi koiristamme on poissa. Lepää rauhassa lempeä ruskea

                                         Nyt olen vapaa ja mukana tuulen, saan kulkea rajoilla ajattomuuden.
                                                         Olen kimallus tähden, olen pilven lento,
                                                            olen kasteisen aamun pisara hento.
                                    En ole poissa vaan luoksenne saavun, mukana jokaisen nousevan aamun.
                                              Ja jokaisen tummuvan illan myötä toivotan teille hyvää yötä.




4 kommenttia:

J kirjoitti...

Voi Anna <3 olen käynyt täällä useana päivänä katsomassa oisko tullut postausta ja näin surullisia uutisia. Lämmin halaus ja paljon voimia teille surun keskelle <3

Kultakutri kirjoitti...

Oi! :,( Jaksamista sinulle!

katiesue kirjoitti...

Syvimmät osanottoni! Oma toope lähti jo joku aika sitten sateenkaarisillalle 9-vuotiaana. Oli viimeisiä toopeja, jotka erityisluvalla saivat typättynä osallistua näyttelyihin. Suru ei koskaan häviä kokonaan, onneksi se aikaa myöden vähän helpottaa. <3

AnnaO kirjoitti...

Kiitos teille <3