perjantai 4. kesäkuuta 2010

kukkia

Esikoiseni Veera piristi tänään päivääni
      tuomalla kukkia pienen kimpun :)


Veera on hakenut rajojansa aikalailla pitkin kevättä, kun hän ojensi pienen kukkakimpun minulle niin tuntui helpotus rinnassa, tässä on se minun Veerani, kiltti pieni tyttö, jospa se yhteinen sävel vielä löytyisi ja rajat olisivat nyt selvillä.


Mieheni löysi talvella puisia "lastuja" kasan ja toi ne minulle, ajatteli että minä niistä kuitenkin jotain mielelläni askartelen. Maalasin osan lastuista valkoisiksi samalla kun maalasin eteisen penkin ja sen jälkeen lastut ovat olleet laatikossa odottamassa inspiraatiota :D
Sain eilen idean että teenkin niistä pienet "kyltit" (ovenkahvoihin) tulevan talon toiseen vessan oveen ja saunan oveen, (idean olen jossakin nähnyt joten ei ole oma idea) tuollainen tuli vessan "kyltistä".

2 kommenttia: